Polityka wykorzystywania plików Cookies:
Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych. Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.
Nowe
08 marca 2017
06 marca 2017
03 lutego 2017
23 stycznia 2017
Podskórny Poznań

...a kraj był...

19 stycznia 2017
 Teatr
Solidarni
Marcin Kluczykowski
czwartek, 06 października 2016
Przejawy solidarności we współczesnym polskim społeczeństwie najłatwiej odnaleźć w zbiorowym rozczarowaniu. Opowiada o tym, wyreżyserowana przez Joannę Zdradę w Teatrze im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim, prapremierowa inscenizacja dramatu Piotra Rowickiego „New Year’s Day”.

+
 
alt
 Teatr
Nie miało być miło – polemika do recenzji Adama Domalewskiego
Mateusz Miesiąc
czwartek, 29 września 2016
Nie ma w „Scenach myśliwskich z Dolnej Bawarii” innych skażonych środowisk poza jednym, precyzyjnie zresztą przez Martina Sperra określonym. Jest nim das Volk: lud nie tyle wiejski, ile zwyczajnie człowieczy. Oprawa Grażyny Kani tylko podkreśla tę problematyczną dwoistość i czyni to – słusznie – bez troski o dobre samopoczucie widza. Komentarze (2)

+
 
alt
 Teatr  Literatura  Muzyka
Wokół nowych słuchowisk, cz. 1: science fiction po polsku
Marek Bochniarz
wtorek, 27 września 2016
W kinie nam z SF niespecjalnie wyszło. Trudno. Ale w polskim ars acustica wycieczki w kosmos i stawianie pytań o granice człowieczeństwa w stylu Isaaca Asimowa i Stanisława Lema mają się jak najlepiej. Komentarze (2)

+
 
 Teatr
Matka i córka (wojna w tle)
Monika Błaszczak
piątek, 23 września 2016
Obie części teatralnego dyptyku Ewy Kaczmarek „Projekt V.” prezentują świat niemieckich cywilów w czasie II wojny światowej z kobiecej perspektywy. Nie jest to kolejna historyczna rekonstrukcja, a próba zadania pytań o codzienność człowieka w niecodziennych okolicznościach. Dramatyzm, podobnie jak jakość gry aktorskiej, są w tych spektaklach najwyższej próby.

+
 
alt
 Teatr
Zakłamana hołota
Adam Domalewski
wtorek, 13 września 2016
Pierwsza w tym sezonie premiera Teatru Polskiego w Poznaniu rozczarowuje. Trzeba dużego wyczucia przy portretowaniu na scenie skażonych środowisk i zdegenerowanych ludzi, aby ich dramaty nie stały się dla widzów odległe, odpychające lub po prostu obojętne.

+
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama




e.CzasKultury.pl

Polityka wykorzystywania plików Cookies, POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych.
Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.

×