Polityka wykorzystywania plików Cookies:
Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych. Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.
Nowe
08 marca 2017
06 marca 2017
03 lutego 2017
23 stycznia 2017
Podskórny Poznań

...a kraj był...

19 stycznia 2017
alt
 Teatr
Próba pamięci
Piotr Dobrowolski
piątek, 31 marca 2017
„Malowany ptak” Mai Kleczewskiej to spektakl, którego gorzki smak odbiera się wszystkimi zmysłami. Prowokuje wstrząs. Zmusza do reakcji. Obnaża utarte slogany myślenia o Zagładzie. I demaskuje winę obojętności, którą usprawiedliwiamy zbyt łatwo, twierdząc, że z tą przeszłością nie mamy nic wspólnego.

+
 
 Teatr
Jakie wyzwolenie?
Beata Kustra
czwartek, 23 marca 2017
Reżyserując „Wyzwolenie”, Radosław Rychcik podjął próbę ukazania współczesnych polskich traum i dążeń do uwolnienia się od nich. Choć zabrakło mu odrobiny konsekwencji, a całość może nużyć, krakowski spektakl jest interesującą propozycją interpretacji klasycznego polskiego dramatu. Po zakończeniu przedstawienia widz pozostaje jednak z pytaniem: o jakie wyzwolenie chodzi?

+
 
 Teatr
Requiem dla partycypacji
Marek Bochniarz
czwartek, 16 marca 2017
W „Come Together” Wojtek Ziemilski wyszydza konwencję przedstawienia partycypacyjnego. Ten gest ma charakter autozdrady, bo reżyser sam nieraz twórczo bawił się interakcją z widzem. Podobno robił to zawsze zacnie, mądrze i z przytupem.

+
 
alt
 Teatr
To nie jest fajka
Piotr Dobrowolski
piątek, 10 marca 2017
„Klątwa” to spektakl, który tylko inicjowany jest na scenie, ale toczy się poza nią – w mediach, na ulicach, podczas niedzielnych kazań i kawiarnianych dyskusji. Chociaż jako przedstawienie teatralne nie jest doskonały, znakomicie osiąga zamierzony cel. Oliver Frljić obnaża nim naszą obłudę, prowokuje do zdecydowanego opowiedzenia się po którejś ze stron aktualnych, motywowanych religijnie polskich konfliktów i udowadnia, że obraz nie jest niczym więcej niż tylko obrazem. Komentarze (5)

+
 
alt
 Teatr
Ryby głosu nie mają
Julia Lizurek
poniedziałek, 27 lutego 2017
Pytanie o to, czym jest dzisiaj teatralny off, powraca ostatnio ze zdwojoną siłą. Odkryliśmy, że sformułowanie klarownej i jednoznacznej odpowiedzi jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Wciąż jednak istnieją twórcy, którzy świadomie chcą się wpisywać w ten nurt. Do zachodniopomorskiego Goleniowa (a w tym roku także do Szczecina) zapraszają ich organizatorzy festiwalu Kingdom of Art. Komentarze (1)

+
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama




e.CzasKultury.pl

Polityka wykorzystywania plików Cookies, POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych.
Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.

×