Polityka wykorzystywania plików Cookies:
Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych. Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.
Nowe
08 marca 2017
06 marca 2017
03 lutego 2017
23 stycznia 2017
Podskórny Poznań

...a kraj był...

19 stycznia 2017
alt
 Gry
Stary dom Greenbrairów
Piotr Langowski
poniedziałek, 09 września 2013
„Gone Home” to produkcja fabularnie zakotwiczona w latach 90. i ich popkulturze. Odejście od kanonu tematycznego zwykłych przygodówek tchnie świeżością, której brak dziś wielu grom.

+
 
alt
 Gry
Szkoła przetrwania na bezludnej wyspie
Jakub Małecki
środa, 14 sierpnia 2013
Któż nie słyszał o Robinsonie Crusoe, bohaterze jednej z najchętniej czytanych i komentowanych powieści podróżniczo-awanturniczych? Czy można sobie wyobrazić lepszy materiał na grę przygodową? Nieoczekiwane odkrycia, nagłe zwroty akcji, ciągła walka o przetrwanie. Wszystko to czeka na śmiałków w „Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island”.

+
 
alt
 Gry
„Don’t Starve” – w pogoni za bawołami
Piotr Langowski
czwartek, 20 czerwca 2013
Zmrok w świecie „Don’t Starve” oznacza nadejście potworów, które bezlitośnie rozprawią się z każdym podróżnikiem. Tylko światło może zagwarantować przeżycie nocy.

+
 
alt
 Gry
Listy miłosne
Jakub Małecki
czwartek, 06 czerwca 2013
„Love letter” to gra, która z miejsca podbiła moje serce. Gdziekolwiek nie została zabrana, wzbudzała powszechny zachwyt. Aż żal, że rozgrywka nie jest możliwa na większą ilość osób, bo chętnych było zawsze w nadmiarze.

+
 
alt
 Gry
Wielowarstwowy „Bioshock Infinite”
Piotr Langowski
piątek, 10 maja 2013
Dla obecnej generacji gier marka BioShock jest swego rodzaju spełnieniem snu o wielkości, dojrzałości, bogactwie i popularności. Wydany w 2007 roku „BioShock” autorstwa studia Irrational Games, kierowanego przez Kena Levine’a szybko podbił serca wielomilionowej społeczności dzięki opowieści o losach podwodnego miasta, Rapture.

+
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 9 z 14
Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama




e.CzasKultury.pl

Polityka wykorzystywania plików Cookies, POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych.
Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.

×